Podmienky pre vrátenie tovaru
Tovar nám môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní od doručenia.
Tovar musí byť nepoužitý, v 100% stave, bez poškodení, bez zašpinenia a vrátane pôvodného balenia.
Tovar máte právo použiť iba v takej miere, aká je potrebná na zistenie povahy, charakteristík a funkčnosti tovaru. S tovarom môžete manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by to bolo možné v obchode.
Napríklad:
- Kávovar môžete vybrať z krabice, zostaviť, vizuálne skontrolovať avšak nemôžete ho uviesť do prevádzky.
- Mlynček môžete vybrať z krabice, zostaviť, vizuálne skontrolovať avšak nemôžete na mlynčeku mlieť kávu.
Ako bezplatne vrátiť tovar?
Zoznam pobočiek nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky
Vyberte taktú pobočku, ktorá má obsluju (nie balíkobox). V detaile pobočky musí byť uvedená služba "reklamačný asistent". Obsluha od vás bude vyžadovať pre autorizáciu naše ID: 93947328.
Packeta nám následne vrátený tovar doručí väčšinou do 5 pracovných dní. Po skontrolovaní tovaru Vám vrátime peniaze spôsobom uvedeným nižšie.
Ako zabaliť tovar a čo vložiť do zásielky?
Tovar zabaľte tak aby sa počas prepravy zo zásielkovne k nám nepoškodil (použiť môžete aj pôvodné balenie, bude to ekologickejšie). Do zásielky priložte tento vyplnený formulár. Ak nemáte k dispozícii tlačiareň, formulár nám môžete poslať aj emailom. Ideálne ak do emailu prepíšete aj IBAN účet aby sme minimalizovali preklep pri bankovom prevode.Tovar pošlite v 100% stave, nepoužitý, bez poškodení, bez zašpinenia a vrátane pôvodného balenia.
Kedy a ako mi vrátite peniaze?
V prípade, že je vrátený tovar v poriadku, peniaze vám vrátime v čo najkratšom termíne, najneskôr však do 14 dní od doručenia balíka.
Ak ste platili za objednávku online platbou, peniaze vám vrátime na účet prepojený s kartou, cez ktorú ste platili online.
Ak ste platili bankovým prevodom alebo na dobierku, oznámte nám prosím IBAN účet, na ktorý Vám peniaze vrátime.
Vrátenie tovaru poštou / kuriérom
Tovar nám môžete samozrejme poslať aj priamo poštou alebo kuriérom na adresu skladu: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko.Zásielku posielajte bez dobierky. Zásielky s dobierkou budú odmietnuté. Ak posielate tovar slovenskou poštou, pre urýchlenie vybavenia prosím nepoužívajte službu "doporučená zásielka". Zásielku odporúčame aj poistiť.
Náklady na doručenie tovaru od vás ku nám v tomto prípade nepreplácame.
Hľadáte niečo iné?
Kompletné podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete tu.Reklamačný poriadok nájdete tu.
Naše kontaktné a fakturačné údaje nájdete tu.