Ako reklamovať tovar?
Tovar zabaľte tak, aby sa počas prepravy nepoškodil (použiť môžete aj pôvodné balenie, bude to ekologickejšie). Do zásielky priložte tento vyplnený formulár.
Ak nemáte tlačiareň, formulár nám môžete poslať aj emailom, prípadne priložiť popis závady napísaný rukou. Nezabudnite uviesť číslo objednávky.
Bezplatné vrátenie tovaru prostredníctvom služby Packeta
Tovar nám môžete doručiť bezplatne prostredníctvom jednej z cca 1000 pobočiek packety (zásielkovne).
Zoznam pobočiek nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky
Vyberte taktú pobočku, ktorá má obsluhu (nie balíkobox). V detaile pobočky musí byť uvedená služba "reklamačný asistent". Obsluha od vás bude vyžadovať pre autorizáciu naše ID: 93947328.
Packeta nám následne vrátený tovar doručí väčšinou do 5 pracovných dní.
Vrátenie tovaru poštou / kuriérom
Tovar nám môžete samozrejme poslať aj priamo poštou alebo kuriérom na adresu skladu: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovensko.
Zásielku posielajte bez dobierky. Zásielky s dobierkou budú odmietnuté. Ak posielate tovar slovenskou poštou, pre urýchlenie vybavenia prosím nepoužívajte službu "doporučená zásielka". Zásielku odporúčame aj poistiť.
Náklady na doručenie tovaru od vás ku nám v tomto prípade nepreplácame.
Hľadáte niečo iné?
Kompletné znenie reklamačného poriadku nájdete tu.
Naše kontaktné a fakturačné údaje nájdete tu.